wtorek

Księga zaklęć pani domu

Witajcie !
Dalej nie było mnie tutaj ponad miesiąc. Za wszystko odpowiedzialne było moje kolano, na które miałam operację, ale o tym może opowiem wam w innym poście :)
Dziś napisze Wam o mojej "księdze zaklęć" jaką jest ostatnia książka, która można było wymienić w Lidlu za naklejki czyli "Jeść zdrowiej". Jest to moja pierwsza w życiu książka z przepisami, do tej pory bazowałam raczej na tradycyjnych przepisach mojej mamy a jak miałam już ochotę poeksperymentować to stawiałam zawsze na przepisy z internetu :)





Pewnie nigdy nie miałabym okazji mieć jej nawet w ręce jednak dostałam od mamy naklejki i akurat było ich sześć więc stwierdziłam że nic nie tracę. :) Udało mi się odebrać OSTANIĄ już książkę w pobliskim sklepie. 
Jak pierwsze wrażenia ? Uwielbiam błękitny kolor więc książka od razu wpisała się w moje gusta. W środku bardzo kolorowa i przyciągająca wzrok. Podzielona na rożne rozdziały więc każdy znajdzie w niej coś dla siebie. Nawet moja córka ją przeglądała bo spodobały jej się obrazki :)
Mimo sceptycznego nastawienia do ksiązek kucharskich spróbowałam wykonać pare dań popisowych z tej ksiązki i jestem zachwycona. :) Dużo przepisów jest prostych , niewymagających przebycia dlugiego maratonu po sklepach w poszukiwaniu jednego małego skladnika, który na koncu i tak okazałby sie mało istotnym w całym daniu :)
Mąż i córka byli zachwyceni a czuję sie już stuprocentową czarownicą, posiadająco swoja własna księge zaklęć :)
I wiecie co ? Jestem pewna, że kolejne ksiązki ktore bedzie mozna dostać w Lidlu, też trafią w moje ręce !:)

xoxo matkaSroka






6 komentarzy:

  1. Ostatnio przeglądałam w empiku książki związane ze zdrowym odżywianiem, zawierające przepisy. Mam ten problem, że nie jem mięsa, a były albo takie "zwyczajne", albo wegańskie. :< Ale będę szukać dalej! Fajnie, że ta okazała się super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetnie wyglada ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam te ksiazkę i tak wlasnie myślę, aby się w nią zaopatrzyć ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ta książka jest przecudowna. mam kilka zdjęć przepisów, ponieważ nie posiadam jej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglada bardzo estetycznie! Zachęca czytelnika - to na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy25 kwietnia

    Aż ślinka cieknie ! mam wszystkie pozostałe książki, chyba nie wypada i tej nie mieć


    http://www.allinone.org.pl/

    OdpowiedzUsuń