wtorek

Celebrytki Beryl.

Szał weselny trwa ! A teraz to już nawet nabiera takiego przyśpieszenia że w zakręt wchodzi się coraz trudniej . :)
Od początku przygotowań ślubnych miałam dylemat co do biżuterii jaką założe ponieważ zazwyczaj nie noszę kolczyków a jak już je założe to ściągam je po paru minutach. Drugą sprawą jest to że nie lubi masywnych bransolet czy naszyjników-wolę minimalizm i delikatność.  W ostateczności postawiłam na biżuterię ' Beryl ' .


Od dłuzszego czasu zakochana byłam w tak zwanych ' celebrytkach ' dlatego w ten najważniejszy dzień zdecydowałam się właśnie na nie! Zaczełam od przegladnięcia ich sklepu internetowego -> KLIK . W ostateczności zdecydowałam się jednak na zakup w ich sklepie stacjonarnym - wolałam jednak nie kupować kota w worku. Zarówno kolczyki jak i blansoletka kosztowały 36 zlotych ( cena w sklepie internetowym 39 zl ) więc łączny koszt nie był wcale wysoki.

W przyszłości planuję również zakupić wisiorek również z serduszkiem . :)

Oto zdjęcia z ich strony internetowej :




A to zdjęcia już zrobione przeze mnie :








A wy macie już wymarzoną biżuterię na ten wielki dzień ? :)

7 komentarzy:

  1. śliczna biżuteria. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam od nich tę samą bransoletkę oraz naszyjnik i jestem z nich przeeeogromnie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju, uwielbiam taką biżuterię:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne :) ja na ślub będę mieć czerwone kryształki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne, skromne i eleganckie

    OdpowiedzUsuń