sobota

bonbonbaby.pl

Wielokrotnie w tamtym roku zamawiałam boxy typu glossybox czy shinybox , tym razem skusiłam się na pudełeczko dla niemowląt. Za zamówienie zabierałam się od dwóch miesięcy, z zaciekawieniem oglądałam poprzednie edycje i byłam zachwycona! Dlatego zdecydowałam się bez wahania zamówić edycję czerwcową. Kurier zapukał wczoraj do mych drzwi w w ręku trzymał paczuszkę prosto od bonbonbaby.pl ! Ciekawi jesteście co było w środku? Zapraszam do przeczytania ! 




Zacznijmy może od wyglądy zewnętrznego bo przecież dla nas kobiet to też się bardzo liczy ! 
Od razy jak dostałam ją od kuriera widać było ze to ta paczka . Karton byl z ładnym turkusowym napisem . 


Po rozpakowaniu kartonu w srodku ukazało się piekne pudełeczko które już dostało sowje nowe życie w moim pokoju :)

 










A co było w środku ? Nie było może takiej rewelacji jak w poprzednich pudełkach ale najgorzej też nie było:) Lili cieszyła się bardzo z zabawek a mnie najbardziej ucieszyła emulsja do opalania PAT&RUB by Kinga Rusin. Znalazłam i cos dla siebie na zaspokojenie pragnienia w ten gorący dzień. Jestem przekonana że to nie ostatnie pudełko z tej serii !

Zapraszam do oglądnięcia zawartości :










Całuję nooley.

2 komentarze:

  1. Zawartość pudełka super :) Lili na pewno się ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie była niestety tylko jedna próbka:)

    OdpowiedzUsuń